Dagens Hurtbulle

Det har jag då aldrig kunnat utnämna mig själv till, men här sitter jag på bussen på väg till gymmet igen och det känns fantastiskt!
Ikväll har jag intro och imorgon börjar jag jobba. Ett år och fyra månader har jag varit hemma, bortsett från en misslyckad arbetsträning i somras. Åh så nyttigt det varit, och jag är glad för att det känns så bra att börja jobba igen. Tillbaka in i sälj, en produkt som känns ärlig och bra vid första intrycket, en arbetsplats, arbetskamrater.. Ett vuxenliv som inte bara innebär hushållssysslor. Åh.

Dessutom så började sambon på sitt drömjobb i onsdags. Det går bra nu! Jag känner medvinden och fäller ut vingarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0