Dagens Sötaste

Är självklart den lilla pepparkakan som satt längst ute på kanten, i overall och tunn pepparkaksmössa men utan halsduk och fångade snöflingor på tungan medan alla kompisar sjöng. Åh så min kärlek pulserar när jag ser honom!

Hade verkligen velat gå och kolla på ett luciatåg idag, men det som var i kyrkan bredvid (det som sonen kallar Maktens Torn) hade bara klockan sju imorse och jag är för lat för att leta reda på en annan. Bor man granne med en kyrka får den räcka, än så länge har jag inte ens varit in i den..

Men lucia. Åh. Jag blir varm i kroppen och myser mig igenom hela dagen, hur mycket stress, terapi och tvätt jag än har så är det ett konstant lugn i mig idag. Vackra lucia, vackra sånger, levande ljus. Mmmmm. Glad lucia på er alla fina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0